Veelgestelde vragen

Waarom zie ik geen vaste prijzen?

Elke auto en motor is anders en dat geldt vaak ook voor de wensen van u als klant. Om deze reden plannen wij voor elke auto die we mogelijk behandelen een intakegesprek in. Zo kunnen wij samen vaststellen wat uw wensen zijn en de mogelijkheden.

Hoelang duurt een behandeling?

Gemiddeld hebt u uw auto dezelfde week weer terug, afhankelijk van welke behandeling wij daaraan uitvoeren. Dit kan een enkele dag in beslag nemen, maar ook een volle werkweek.

Is een intake op locatie mogelijk?

Ja, een intake op locatie is ook mogelijk. Wij komen graag naar u toe. De kosten daarvor liggen op € 0,30 cent per kilometer.

Beschikken jullie over een leenauto?

Helaas, wij beschikken niet over een leenauto. Binnen een straal van 15 kilometer kunnen wij u uiteraard wel netjes ophalen en wegbrengen.

Verkopen jullie ook poetsproducten?

Jazeker, de producten die wij verkopen of aanbevelen, en die als beste zijn getest, zijn voornamelijk gericht op het onderhouden van uw voertuig op de juiste wijze. Denk hierbij aan geschikte washandschoenen, speciale wasemmers, shampoos en bijbehorende reinigingsmiddelen. Naast de verkoop geven wij ook advies over hoe u deze producten optimaal dient te gebruiken en toepassen om het gewenste resultaat te behalen.

Waarom het prijsverschil tussen de behandeling?

Dat ligt hoofdzakelijk aan de hoeveelheid tijd die wij spenderen aan het lakcorrectieproces. Maar uiteraard zijn wij minder tijd kwijt aan een auto die al in zeer nette staat verkeert dan een auto die minder netjes bij ons arriveert.

Waarom zou ik mijn nieuwe auto laten behandelen?

Helaas betekent een nieuwe auto niet altijd ‘nieuw’. Zelfs luxueuze autofabrikanten hebben een tijdslimiet voor het gehele spuitproces van hun auto’s. Bovendien wilt u naar alle waarschijnlijkheid ook zo lang mogelijk van de nieuwstaat van uw auto blijven genieten. Door die een extra mooie wax en/of duurzame, keramische coating te geven, draagt u bij aan een langer behoud van de frisse uitstraling.